Модельный ряд SsangYong

Отзыв о SsangYong Rexton 2014 года


Автомобиль: SsangYong Rexton W 2014 г.в., внедорожник, роботизированная коробка передач, Полный привод , пробег - 200 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - dlx2
Автор: Валерій (Украина, Киев)   23.07.2014
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Цей відгук вирішив написати після пошуків інформації про дану модель. Ну тепер по порядку. За місяць до покупки машина на якій я їздив потрапила в аварію. Це - була Тойота Прадо 2.7 9років. Уявіть ситуацію літо - плани на рибалку і активний відпочинок летять до шкереберть. Ремонт машини 150000грн. на Тойтота-сервіс. Страховка по аварії невідомо коли виплата. Одним словом - засада.

Відправна точка за рештки машини дають 120000грн. Задача, як маючи даний ресурс, отримати якнайшвидше машину подібну до Прадо. Звісно в першу чергу звернув увагу на Тойоту і ... поїхали далі. А далі варіант Субару Форестер - при ціні 470000грн. Мінімальний внесок 20% - але подальші платежі (страховка, ПФ, комісії і т.п.) на коло 170000грн. - 50000грн. - шукай кошти.

І раптом проїзджаючи Харківському шосе помітив салон Ссан Йонгу - вирішив заїхати. Звісно я звернув увагу на новий Рекстон з 2-х літровим дизельним двигуном, коробка автомат, текстиль. Менеджер побачивши мою зацікавленність запросив на тест-драйв. Після я просто закохався в цей двигун. У підсумку понеділок заявка до банку на кридит - середа перший внесок 20% - пятниця 18 година я з машиною. Поставлену собі задачу я вирішив - сума витрат 115000грн. Вартість авто - 395000грн.

Вибачте за довге оповідання. Машиною задоволений як "слон" - витрати пального залив повний бак 78л. попередньо витрати до 10л/100км. Висновки робити зарано 250км. всього. На Бориспільській трасі розігнав до 150км на годину і запас був гнати далі, але обкатка. Поки все. Далі буде.

Плюсы автомобиля: Повний привід. Рама. Низький рівень витрати пального. Непогана акустика. Зручне сидіння. Зовнішній вигляд.

Минусы автомобиля: Відсутній бортовий комп'ютер.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Vladimir-81  

А ездили на Рекстоне 2.7D?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Так, я робив тест і на Рекстоні 2.7 xdi 2-х літровий за динамікою і роботою двигуна сподобався більше.

+2ОТВЕТИТЬ  
MAESTRO-SAM  

Вроде как неплохо описано ...

ОТВЕТИТЬ  
cjgrf  

Ничего не понял. Зачем покупать SsangYong Rexton за 450 000 если Тойота Прадо стоит 500 000. 50 000 на цене в 500 000 копеечная разница Нахрена все эти качели если вы так кредит берете?

+1-9ОТВЕТИТЬ  
git  

Ну так Вы залезьте в прадо ,а потом в рекстон за меньшие деньги и почувствуйте разницу.

+7ОТВЕТИТЬ  
cjgrf  

И вообще не понятно зачем покупать машину за 450 000 косарей если в наличии всего 120 000? Что бы потом переводить её на газ и экономить каждую копейку что бы выплатить кредит? странные вы люди. Это всего лишь машина( железяка для доставки жопы из точки А в точку В) зачем выпрыгивать из трусов лишь бы купить престижный кусок метала? Я понимаю если у тебя есть 1 500 000 в банке и купить машину за 500 000 это адекватно, но когда есть всего 100 000 и покупать машину за 500 000 это похоже на маразм.

+5-11ОТВЕТИТЬ  
Qasder Azx  

похоже на заказуху - отзыв о том как легко и просто взять кредит на рекстон, а не о самой машине

+3-7ОТВЕТИТЬ  
cjgrf  

Да берешь кредит на SsangYong, а по концу кредита выплачиваешь банку цену майбаха.

+2-7ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Автор отзыва  

По- перше ватість машини 395000грн. пощастило стартова ціна 415000грн. На момент20% внеску АІС оголосив акцію - знижка 20000грн. По-друге Прадо за 550000- мінімальна комплектація бензин 2.7. витрати 17-18літрів змішаний режим. А 3-літровий дизель 650000грн. Я також робив тест на ньому - не сподобався. Я маю ще в сімї Вольво XC90 - 2,4 дизель. Тому обставини бувають різними, машина потрібна сьогодні.

+10-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Моя історія - це розповідь про машину. На початку я оповідав про рибалку. Маю човна в гаражі і наявність фаркопа як розумієте для мене було важливим моментом. Тому впершу чергу я його встановив. Звісно в салоні мені пропонували, але як потім виявилося довго мурижили з наявністю. В решті мені набридло чекати і в першому ліпшому і-магазині купив за 1980 грн. установка в салоні обійшлась у 850 грн.-3години роботи. Фарко зйомний. Це зручно коли є поруч автоматичні автомийки . Аудіоцентр залишив базовий-мене влаштовує. Встановив захист піддона. Сигналізайія з функцією таймер вимкнення турбіни. Камеру заднього виду взяв з двома відео входами установив задня камера в плафоні підсвітки номера, а другу на передній бампер-досить зручно при парковці в тісних умовах. Рекомендую. Свідомо не називаю марку, описую тільки функціонал. Будете запитувати відповім. Заїхав ввечері на пісочний дніпровський пляж-загруз, увімкнув на повний привід дав газку в четверть газу і поїхала як по асфальту -приємно!!!!

+7ОТВЕТИТЬ  
vik-master  

Спасибо вам за отзыв.

+5ОТВЕТИТЬ  
Scream  

Советую отказаться от обслуживания в АИСе и амортизаторы с пружинами со временем поменять.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Про пальне. Проїхав першу 1000км витрати пального при їзді 50на 50 місто -траса становить 11.8 літрів на сотню. Звісно при зовнішній температурі в день +32градуси а в солоні авто 21, то кондиціонер своє взяв. Незабаром поїду на СТО робити перше ТО. Була нагода поговорити з персоналом автосервісу -статистика по 2-х літровому Рекстону відсутня. Враження від машини не змінились.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Забув сказати про ергономіку сидінь. Доволі ергономічні.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Провів перше ТО 1300грн. Витрати пального впали до 11.3л/100км. Після ТО розігнав машину до 180км/год. На рясних кочках помітив , машину при швидкості 60км/год, задок заносить. По рівній їде ідеально.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Проїхав 6600км планував дати коментарі на 5000-ах, але трапилась нагода поїхати на Закарпаття і вирішив свої думки написати після поїздки. Маршрут становив Київ-Львів- Ужгород.-870км- проїхав на дизелі з КЛО витрати склали 8.2л на 100км середня швидкість 110км/год. Завантаження машини майже нульове-Я і дитина 12 років. На звортньому шляху я заправився на ANP і витрати склали 7.8 л на 100км. При тому я їхав до Львова з пасажирами і повним багажником. Правда на тому, що середня швидкість була 75км/год. Потужності при підйомах і обгонах вистачало. Добавлю при виборі машини я відмовився від версії шкір.салон, електрорегулювання крісел і люка, а круїз-контроль виявилось можна поставити за 3000грн. окремо. В дорогу я поїхав з круїзом і був задоволний. На роботу машини нарікань не маю.

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доповню в дорогу я поїхав на зимових колесах.

+1ОТВЕТИТЬ  
vik-master  

Теперь такое авто будет у всех нас кап золотая роскошь. Не говорю даже о налоге за такое авто при новом законодательстве, если примут окончательно. А в целом одна лишь цена слишком залблачна. Раньше можно было взять - теперь очень сильно будешь думать. Слишком дорого для этого авто как по мне.

-1ОТВЕТИТЬ  
Demis19  

налоги на авто будут при объеме более 3 л.

+1ОТВЕТИТЬ  
vik-master  

Это на бензин двигатель. На дизель налог при объеме от 2,5

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Давно не писав про авто. На спідометрі 16000 км. пробігу. На 10000 км. пройшов 2-ге ТО обійшлося у 2600 грн. Всю зиму проїздив на зимових шинах марки ТОYO. Нарікань на шини як і на машину загалом не маю. Можливо було небагато снігу. Салон прогрівався досить швидко. Дизель заливав зимовий .Витрати пального в режимі міста і зими в діапазоні 10.5-11 л. на сотню км. Після зими замінив шини на рідні всесезонні. До речі, з самого початку мені здавалося що машина була трохи жорсткою, грішив на шини, бо поставивши зимові, машина поїхала м`якше, але помінявші по весні на заводські, машина залишилася такою ж як і на зимових. Думаю розкаталась. Нещодавно зробив вояж за маршрутом Київ-Харків-Дінпропетровськ-Новомосковськ -Решетилівка-Київ. Загалом витрата пального склала 8.5літрів на сотню в середньому. Але хочу сказати окремо про відтинок Дніпропетровськ - Київ. В силу якості весняних доріг вирішив змінити маршрут поїхав з Дніпра не через Кременчук, а через Решетилівку тому 200 км мені прийшлося їхати на швидкості 70-90км/год не гальмуючи на дрібних і рясних ямках. Після виїзду на Київський шлях тримав середню швидкість 90км/год і в мене по факту вишов результат 550км на половину баку, а це 6,9 літрів на сотню. Для зацікавлених на виїзді з Дніпра залив повний бак на ВОГ простим дизелем за 21грн. Спідометр у Санйонга на 10% завищений по швидкості, виявилося при порівнянні з джіпс і показника на спідометрі. Тому швидкість я писав фактичну.

+4-1ОТВЕТИТЬ  
nadolf  

хорошая машина, единственное убивает - руль с его лепестками(

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв SsangYong Rexton: В погоне за инопланетянами
В погоне за инопланетянами

Компания SsangYong вступила в тяжёлые бои за российского покупателя. Было решено больше не пугать детей и беременных женщин дизайном своих автомобилей. А умеренная ценовая политика позволила не пугать ещё и мужчин. В конце весны обновились младшие Actyon и Actyon Sports, а совсем недавно и взрослый Rexton. Эти модели мы и протестировали на территории Волгоградской области. И неспроста — в преддверии Хэлоуина нам предстояло посетить зону аномальной активности под названием Медведицкая гряда. В этой местности несколько раз видели садящиеся НЛО, частенько там встречаются шаровые молнии и немало других необъяснимых явлений. Например, неожиданное появление колонны корейских автомобилей...

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у SsangYong

SsangYong Actyon 2009 SsangYong Actyon 6.900$ 2009 248.000 км
SsangYong Korando 2012 SsangYong Korando 7.500$ 2012 120.000 км
смотреть все
объявления